Telefoondienst = klanttevredenheid
Bij Bofa Telefoondienst staan wij klaar om uw inkomende gesprekken aan te nemen wanneer u er niet aan toekomt. Omdat wij vooraf duidelijkheid willen geven over de prijzen hebben wij diverse abonnementen inclusief een aantal gesprekken. U start 2 weken gratis & vrijblijvend. In deze proefperiode kunt u onze dienst uittesten en kunnen wij u het meest voordelige abonnement aanbieden voor uw situatie.
Wij zijn een All-in telefoondienst en dé goedkoopste in Nederland vanaf 20 gesprekken.
Telefoondienst
Wist u dat meer dan 40% van alle voicemails nooit wordt ingesproken? Met het inzetten van onze flexibele telefoonteam borgt u de kwaliteit van telefoon aanname en uw bereikbaarheid.
U bepaalt zelf wanneer wij uw telefoon aannemen. Dit kan structureel zijn, echter ook als overflow van uw telefonist / receptionist. Een ideale service vooral tijdens tijdens vakantieperiode / ziekte en afwezigheid. Bent u een zzp / mkb onderneming met weinig personeel? Dan nemen wij uw telefoon aan op die momenten dat u niet in de gelegenheid bent. U heeft de regie op hoe u onze dienst zo optimaal mogelijk inzet.
Meer tevreden klanten met een telefoondienst
Een klant die belt wil snel en goed antwoord ontvangen. Niets is vervelender dan een lange menustructuur, voicemail of geen gehoor. Juist op die momenten dat de service het verschil kan maken met de concurrentie, wilt u die service kunnen bieden. Neem de proef op de som en ontdek hoe u met Bofa Telefoondienst meer tevreden klanten kunt krijgen.
Flexibele telefoonservice
Bij Bofa Telefoondienst zoeken we altijd naar de voordeligste optie voor u. Wij zijn een all-in telefoondienst. Dat houdt in dat u op voorhand weet hoeveel u betaalt voor onze telefoondienst. Geen hoge facturen achteraf, maar op voorhand afgesproken abonnementsprijzen. Als bedrijfseigenaar weet u hierdoor wat onze dienst per maand kost. Omdat u bij ons altijd start met 2 weken gratis & vrijblijvende telefoondienst. Kunnen wij op basis van deze 2 weken een goede inschatting maken van de meest voordelige optie voor uw bedrijf. Zo betaalt u nooit teveel.
Opschalen, afschalen of stoppen?
Omdat de markt verandert, zullen ook uw inkomende gesprekken fluctueren. Ontvangt u ineens minder of juist meer gesprekken. Geen probleem. Wij zullen kosteloos de bundels opschalen of juist afschalen zodat u nooit teveel betaald. Heeft u geen behoefte meer aan onze telefoondienst? Dan kunt u onze dienst eenvoudig en zonder opzegtermijn stopzetten. Ook hierin laten wij zien dat u zelf de regie behoudt over onze telefonische ondersteuning.
Uw telefonist(e) op afstand
Geen opstartkosten
Eenvoudig op- & afschalen zonder kosten
Geen opzegtermijn
U bepaalt zelf wanneer u doorschakelt
Hogere klant- en personeelstevredenheid
Getrainde telefonisten voor alle gesprekssituaties
Mogelijkheid voor gespreksbundels (zekerheid in kosten)
Wij helpen u gratis met het opzetten van uw script
Nummer doorschakelen
Een nummer doorschakelen is niet moeilijk. Maar kunt u altijd een telefoonnummer doorschakelen naar de juiste persoon? Wij maken het mogelijk dat u niet altijd zelf de telefoon hoeft op te nemen. Onze dienst schept rust en ruimte. U kunt zich richten op werkzaamheden die aandacht behoeven, terwijl wij uw klanten vriendelijk en professioneel te woord staan.
Uw flexibele team
Wij stellen onze hardwerkende telefonisten graag aan u voor. Zij zijn straks tenslotte de stem van uw bedrijf. Uiteraard kunt u ons ook gewoon zelf bellen. Zo ervaart u direct hoe wij de telefoon aannemen.
Welke type bedrijven kozen reeds voor Bofa Telefoondienst?
Met ondertussen meer dan 25 jaar ervaring zijn wij dé ervaren telefoondienst in de Nederlandse markt. Wij bedienen een breed scala aan type bedrijven denk aan: Fysiotherapeuten, Advocaten, Makelaars, Loodgieters, Kappers, Webshops, Horeca, Marketing & ICT bedrijven, maar onze flexibele telefoondienst wordt ook vaak ingezet als achtervang voor een eigen receptionist of telefonist.