Over Bofa Telefoondienst

Uw inkomende telefoongesprekken aan laten nemen door een extern bedrijf. Het is misschien een grote stap. Toch zijn wij overtuigd dat als u ons beter kent, dat u alleen maar voordelen zult zien.

Ervaring & achtergrond met klantenservice

Meer dan 25 jaar terug ben ik Ronny van den Bosch (eigenaar Bofa Telefoondienst) gestart met het aannemen van telefoongesprekken van andere bedrijven. Mijn ervaring en achtergrond in klantenservice & gesprekstactieken zorgde voor een hoge klanttevredenheid van mijn klanten. Door deze hoge klanttevredenheid ben ik mijn team gaan uitbreiden met telefonisten én secretaresses met een zelfde achtergrond.

Wij werken vanuit huis

Iets waar ik als eigenaar niet in geloof, is het werken vanuit een groot kantoorpand / call center. Alle inkomende telefoongesprekken dienen aandacht te hebben. In een groot callcenter heeft de telefonist onbedoelt toch afleiding van een andere collega die langsloopt, andere telefoontjes die overgaan of beweging rondom de werkplek. Al vanaf de start van Bofa Telefoondienst én het uitbreiden van ons team werken wij allemaal vanuit huis in een professioneel ingericht kantoor.

Hoe wij de professionaliteit waarborgen

De veelgestelde vraag van nieuwe klanten is hoe wij vanuit een thuiskantoor kunnen garanderen dat er geen privé geluiden op de achtergrond zijn. Bij Bofa telefoondienst zullen wij nieuwe medewerkers begeleiden in het inrichten van een prikkelarm én geluidsarm kantoor. Denk aan de inrichting en ook het voorkomen van een galm of achtergrond geluiden. Daarnaast hebben wij een flexibel werkschema waarin wij rekening houden met de privé situatie van onze medewerkers. Indien er bijvoorbeeld kinderen thuis zijn op bepaalde tijden, zorgen wij ervoor dat deze persoon vrijgepland is op deze tijden.

Er zit altijd een team klaar voor uw bedrijf

Daarnaast hebben wij een groot team van meer dan 10 telefonisten die voor de aanname van uw gesprekken klaar zitten. Zij nemen de telefoon alleen aan wanneer zij kunnen garanderen dat er een professioneel gesprek gevoerd kan worden. Is er een situatie waardoor er bijvoorbeeld geluid op de achtergrond is dan zal er binnen ons team een achtervang zijn. Zo bent u gegarandeerd van hoge kwaliteit.