Telefoondienst voor Horeca
In de Horeca draait alles om beleving, gastvrijheid en ook aandacht. Aandacht voor het eten en voor elkaar. Hierdoor is de telefoon vaak 'onbemand', want de gasten in uw restaurant gaan voor. Toch kost dit u nieuwe klanten én ook aandacht van uw personeel. Want die telefoon die over gaat is een storende factor die ongewild aandacht trekt van uw personeel en ook uw gasten. Daarom heeft Bofa Telefoondienst een telefoondienst voor horeca opgezet. Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.
Horeca Telefoondienst
Als horecaondernemer heeft u 1 focus het in de watten leggen van uw gasten. Echter hoe kunt u dit garanderen als uw telefoon steeds overgaat. Uw bezoekers in het restaurant horen die telefoon ook over gaan én wat te denken van de bellende gasten die wellicht geen gehoor krijgen of lang moeten wachten. Daar brengt Bofa Telefoondienst verandering in met de telefoondienst voor horeca
Wij reserveren in uw systeem
Lang niet alle restaurants werken met een website waar je kunt reserveren. Wel zien wij bij onze horecaklanten dat er in bijvoorbeeld Google Agenda of via een andere online tool bijgehouden wordt welke reserveringen er zijn. Onze ervaren agendabeheerders kunnen na een korte training eenvoudig én uw gesprekken aannemen én de reserveringen in uw online systeem verwerken. Wel zo eenvoudig voor u.
Meer tafels bezet
Bemerkt u dat er eigenlijk vaak tafels niet bezet zijn? Door de optimale bereikbaarheid via de telefoon te garanderen via onze telefoondienst horeca weet u zeker dat u geen bellende gasten misloopt! De tafels zullen beter bezet zijn en uw omzet wordt eenvoudig hoger.
Uw personeel is meer tevreden
Het is al lastig genoeg om aan personeel te komen. Door onze telefoondienst voor horeca in te zetten zorgen wij dat uw personeel bezig kan zijn met de gasten in uw restaurant. Geen extra taken die het werk drukker en stressvoller maken, maar betekenisvol werk en focus voor meer tevredenheid onder uw personeel.
Diverse horeca ondernemers gingen u voor
Er zijn al veel horecaondernemers die u voorgingen. Veel zijn met een testperiode van 2 weken gestart om te ervaren hoeveel rust het op de werkvloer gaf. De meest gehoorde opmerking na deze twee weken was: "Het restaurant was voller en er was meer werkplezier en focus". Ook testen of onze telefoondienst voor Horeca iets voor u is? Start 2 weken gratis en geheel vrijblijvend door het formulier op deze pagina in te vullen.
Info over telefoondienst voor horeca
Wilt u het voordeel ervaren van onze telefoondienst voor horeca? Wij bieden u de mogelijkheid onze dienst 2 weken gratis en vrijblijvend uit te testen. Wij kunnen al binnen een uur operationeel zijn voor uw restaurant, bistro, hotel of café.