Tevreden klanten door telefoondienst

Of u nu een cliënt aan het behandelen bent, of dat u gebeld wordt door een (potentiële) cliënt van uw fysiotherapie praktijk. U wilt uw cliënten niet teleurstellen. Klanttevredenheid en mensen helpen met uw expertise als fysiotherapeut staat voorop. Om uw focus te behouden kunt u kiezen voor de gespecialiseerde telefoondienst voor fysiotherapeuten van Bofa Telefoondienst.

Agendabeheer voor fysiotherapeuten

Onze getrainde telefonistes kunnen tevens uw agenda beheren. Hierdoor kunt u uw focus houden op de behandeling en de afspraken. Na het aannemen van de telefoon kunnen onze telefonistes ook afspraken plannen in bijvoorbeeld fysiomanager of intramed. Zij kunnen dus zelfs nieuwe patiënten direct inschrijven voor u. Snel en eenvoudig, maar bovenal voordelig en professioneel.

Privacy van uw klanten gewaarborgd

Lichamelijke klachten zijn vervelend. De inkomende gesprekken zullen dus gevoelig en persoonlijk zijn. Onze telefonistes zijn getraind op het professioneel en discreet aannemen van uw telefoon. Wij werken niet in grote en gehorige kantoortuinen, maar vanuit een rustig en professioneel ingericht thuiskantoor. Hierdoor zijn wij in staat om discreet te handelen in alle situaties. De beller zal in de veronderstelling zijn met een medewerker van uw kantoor te spreken en de privacy blijft geborgd.

100% bereikbaar ook tijdens uw afspraken

Bofa telefoondienst heeft reeds veel fysiotherapeuten geholpen met het vergroten van de bereikbaarheid. Tijdens uw afspraken zet u eenvoudig de telefoontjes door naar onze telefonisten. Deze nemen uw inkomende oproepen aan en maken complete en begrijpelijke notities. Denk hierbij bijvoorbeeld aan afzeggingen of nieuwe afspraken. Onze telefonisten zijn ervaren met fysiomanager en intramed en kunnen de afspraak eenvoudig en netjes in uw agendasysteem verwerken.

Veel fysiotherapeuten gingen u voor

De klachten van uw cliënten laten zich niet plannen. Zo kan het heel stil zijn wanneer u geen behandeling of afspraak heeft en op een ander moment zijn er 3 telefoontjes tegelijkertijd. Juist in het flexibel ondersteunen van uw fysiotherapiebedrijf zijn wij sterk in. Er zijn al veel praktijken die u voor gingen. Zo ook Bas Wolbert van Wolbert Fysio"Bofa telefoondienst hanteert een vertrouwde en warme manier van benaderen en zorg voor mijn fysiotherapie cliënten."

Info over telefoondienst voor Fysiotherapeuten

Uittesten of onze telefoondienst iets voor uw fystiotherapiebedrijf is? Wij bieden u de mogelijkheid onze dienst twee weken gratis en vrijblijvend uit te testen. Wij kunnen al binnen een uur operationeel zijn.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Telefoondienst-fysio