24/7 Bereikbaar bij urgente situaties
Telefoonaanname óók buiten kantoortijden, dus 24/7 bereikbaar. Om te ervaren welke rust u terug kunt krijgen met onze 24/7 telefoondienst. Wij starten altijd met 2 weken gratis proefperiode. Na deze twee weken evalueren wij met u wat de beste ondersteuning is voor uw bedrijf en dan doen wij een voorstel voor het passende en meest voordelige abonnement voor uw situatie. Dit is allemaal geheel vrijblijvend. U zit nergens aan vast.
24/7 Telefoondienst
Er zijn veel bedrijven die buiten de reguliere kantoortijden werken met een bereikbaarheidsdienst voor medewerkers. Denk aan advocaten, loodgieters, glazenzetters en makelaars. Vaak worden deze bedrijven buiten de kantoortijden gebeld door de klant. Toch is het telefoontje lang niet altijd urgent en kan het soms wachten tot de volgende dag. De 24/7 telefoondienst van Bofa Telefoondienst ondersteunt bedrijven in het afvangen van de inkomende telefoontjes die geen urgentie hebben.
Alleen gestoord worden als het echt urgent is
Uw bellende klanten zullen niet altijd goed inschatten of hun hulpvraag direct geantwoord moet worden. Via uw script kunnen wij de eerste vragen afvangen. Is er inderdaad een urgent probleem waar uw hulp bij nodig is, dan nemen wij contact met u op volgens protocol. Kan de hulpvraag ook op een later moment afgehandeld worden? Dan nemen noteren wij de hulpvraag zodat u in uw reguliere werktijden contact kunt zoeken met uw klant. Desgewenst kunnen we zelfs afspraken in uw agenda inplannen. Hierdoor kunt u buiten uw reguliere werktijden bereikbaar zijn voor urgentie én tóch genieten van rust in uw vrije tijd.
Niet iedereen kan de telefoon aannemen
De telefoon aannemen. Lang niet iedereen kan dat (goed). Daarbij komt dat een 24/7 telefoondienst en bereikbaarheidsdienst nóg iets meer vergt van de telefonist. Wij hebben onze telefonisten hierop getraind. Bij Bofa Telefoondienst staat flexibiliteit voorop. U bepaalt hoe wij de klanten buiten reguliere kantoortijden te woord staan. Noteren we alleen de contactgegevens van de beller? Of wilt u dat wij meer taken overnemen? Dit is bij onze telefoonservice mogelijk zelf te bepalen.
Urgentiebepaling telefoontjes
Samen met u stemmen wij af wat urgentie is evenals tips voor het afvangen van minder-urgente problemen. Via uw script bepalen wij hoe wij de beller kunnen helpen met tips evenals wanneer het doorschakelen van de telefoon naar u belangrijk is. Onze ervaring is dat de afstemming van deze urgentiebepaling zorgt voor meer rust in uw onderneming.
24/7 telefoonservice ook ideaal voor deze branches
Niet alle bedrijven werken binnen kantoortijden. Juist de bereikbaarheid in de avond, nacht & het weekend kan voor sommige bedrijven noodzaak zijn. Denk aan: Horecabedrijven, Loodgieters, Glazenzetters, Advocaten, Tandartsen, webshops en veel meer andere branches. Wij kunnen uw telefoon standaard voor u aannemen 24/7 en zorgen dat u buiten uw kantoortijden alleen gestoord wordt als er echt spoed is. Zo kunt u ook genieten van een vrije avond, goede nachtrust & een vrij weekend.