Telefoondienst voor Advocaten
Blijf bereikbaar voor uw cliënten & rechtbanken terwijl u bezig bent met andere werkzaamheden. Denk hierbij ook aan uw bereikbaarheid buiten uw reguliere werktijden. Met de telefoondienst voor advocaten van Bofa Telefoondienst heeft u tijd voor focus op uw ingewikkelde vraagstukken zonder de hoge kosten van een eigen receptionist/telefonistenteam. Onze ervaren en getrainde telefonisten staan klaar als flexibele telefonisten voor uw bedrijf. Start vandaag nog met uw twee weken gratis proefperiode en ervaar het gemak.
Advocaten
Wanneer u als advocaat bereikbaar wilt zijn voor uw cliënten, de rechtbankmedewerkers én andere instituten kan het inschakelen van een telefoondienst een verstandige keuze zijn. Ons ervaren telefoonteam neemt uw inkopende gesprekken aan namens uw firma. De bellende partij zal in de veronderstelling zijn dat ze met uw eigen telefonisten spreken terwijl u de focus heeft op de veelal gecompliceerde vraagstukken die bij u liggen.
Agendabeheer voor advocaten
Wanneer de rechtbank belt met de datum van de hoorzitting, wilt u dit natuurlijk direct in uw agenda terug zien. Evenals kennismakingsafspraken met nieuwe klanten of belangrijke overleggen met betrokken partijen. De flexibele telefonisten van Bofa Telefoondienst kunnen naast het aannemen van inkomende gesprekken ook de afspraak in uw agenda inplannen. U hoeft niet meer terug te bellen én uw agenda blijft netjes beheert en gevuld.
Discretie is onze zorg
Uiteraard wilt u als advocatenkantoor professioneel overkomen en dus zijn onze telefonistes zeer professioneel en discreet in telefoonbeantwoording. Wij werken niet in grote en gehorige kantoortuinen, maar vanuit een rustig en professioneel ingericht thuiskantoor. Hierdoor zijn wij in staat om discreet te handelen in alle situaties. De beller zal in de veronderstelling zijn met een medewerker van uw kantoor te spreken.
U bepaalt de reactie
Wij trainen de telefonisten in het afhandelen van diverse soorten gesprekken. Zij worden getraind op gesprekstactieken in geval van woede, verdriet, ongeloof, klachten etc. Daarnaast reageren onze telefonisten inhoudelijk op de beller, n.a.v. een door u bepaald script. Uw flexibele telefoondienst voor advocaten van Bofa Telefoondienst zal in ieder geval zorgen dat de beller een deel van de (negatieve) emotie kwijt is, voor u deze persoon terug belt. Dit vereenvoudigt het gesprek enorm en het vergroot de efficiëntie van het gesprek dat u met uw cliënt voert.
Veel advocaten gingen u voor
Inkomende gesprekken laten zich niet plannen. Er zullen stille momenten zijn voor uw advocatenkantoor, maar ook hele drukke momenten. Juist daar komt het flexibele telefoonteam van Bofa Telefoondienst om de hoek kijken. Op stille momenten hoeft u niet te betalen voor de ervaren telefonisten en op drukke momenten kunnen maar zo 4 telefonisten tegelijkertijd voor u aan het werk zijn. Schaalbaarheid en bereikbaarheid voor advocaten in de meest ideale vorm voor uw praktijk.
Info over telefoondienst voor advocaten
Wilt u het voordeel ervaren van onze telefoondienst voor advocaten? Wij bieden u de mogelijkheid onze dienst 2 weken gratis en vrijblijvend uit te testen. Wij kunnen al binnen een uur operationeel zijn voor uw advocatenkantoor.