ICT Bedrijven

Er zijn spoedzaken voor uw klanten, maar ook bugjes die gerust in de reguliere werktijden opgepakt kunnen worden. Echter is een bug & een fout allebei belangrijk en ze zullen u (ook in het weekend) bellen. Samen met u stellen wij een script op voor onze telefonisten. Zo weten zij exact wanneer ze u mogen storen en wanneer ze de klant kunnen vertellen dat de vraag de eerst volgende werkdag opgepakt wordt.

Stel uw klanten gerust

In uw SLA zult u afspraken maken met uw klanten over wat voor fouten en bugs in het weekend en in de avonduren opgepakt worden en ook wat de eerstvolgende werkdag opgepakt worden. Toch hebben de klanten niet altijd de SLA gereed hebben. Gevolg? Ze bellen u wellicht voor alle kleine taken en problemen. Het spreken van een telefonist is in sommige gevallen om weer gerust gesteld te zijn.

Support tickets inschieten

Werkt u met een digitaal systeem voor support tickets? Dan kunnen onze ervaren agendabeheerders u ondersteunen met het aannemen van de supportvragen én het aanmaken van de support tickets. Hierdoor kunnen uw developers de focus leggen op het oplossen van de problemen in plaats van het aannemen van de supportvragen.

Hogere output van uw developers

Development is een taak waar uw personeel de aandacht bij nodig heeft. Met een punt of een komma teveel of te weinig kan de hele code niet werken. Juist daarom is het zo belangrijk dat uw personeel ongestoord kan werken. Maar ook wanneer uw personeel bezig is met het aanleggen van ICT structuren willen ze niet gestoord worden met telefoontjes. De focus op de taken die voor hen liggen zorgt voor hogere kwaliteit. Daarnaast is het ongestoord werken ook nog eens goed voor de output van de medewerkers. Zij zullen meer gedaan krijgen in dezelfde tijd. Dat wilt u toch ook? Ontdek het voordeel van Bofa Telefoondienst voor ICT bedrijven. Start 1 maand gratis en vrijblijvend. Vul op deze pagina het contactformulier in en wij nemen contact met u op.

Vraag direct een offerte aan

Meer focus voor uw ICT Bedrijf? Wij ondersteunen u graag met onze telefoondienst voor ICT bedrijven. Bij ons mag u gratis en vrijblijvend 1 maand uittesten. Daarna doen wij u een vrijblijvend voorstel passend bij uw bedrijf.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

developer focus