Telefoondienst vergelijken?
Wanneer u een telefoondienst overweegt in te schakelen, komt u veel aanbieders tegen. Wij geven u graag waardevolle tips waar u op kunt letten in het maken van uw keuze. Hoe weet u wanneer u de beste keuze maakt? Wij zetten de attentiepunten graag op een rij voor uw zodat u de beste keuze maakt terwijl u de telefoondiensten met elkaar gaat vergelijken.
Tip 1 - Ga niet blind af op de online prijs
De eerste en meest belangrijke tip, ga niet blind af op alleen prijs, maar kies voor kwaliteit. Daarom geven wij eigenlijk altijd te tip in het opstartproces zelf te bellen met verschillende bedrijven. Noteer de gemiddelde wachttijd bij ieder bedrijf. Hoe vaak is de telefoon over gegaan voor er werd opgenomen. Onze belofte is dat wij altijd binnen 5 x de telefoon aannemen. Ieder bedrijf waar u langer moet wachten kunt u van uw lijstje afstrepen. Daarnaast zijn er veel bedrijven die een vanaf prijs hanteren, dus bereken wat u werkelijk per maand kwijt bent en wanneer welke aanbieder voor u het meest voordelige is.
Tip 2 - Kijk goed naar de prijsbeloftes
Er zijn heel wat bedrijven die op het eerste oog scherpe prijzen bieden. Echter betaal je bijvoorbeeld voor gesprekken van maximaal 90 seconden en betaalt u daarboven prijs per seconde. Daarnaast zijn er ook bedrijven die de hoofdprijs vragen voor gesprekken van bijvoorbeeld 5 minuten. Bij Bofa Telefoondienst weten wij uit ervaring dat voor een goed gesprek een gemiddelde tijd van 3 minuten gerekend kan worden. Daarom is onze prijs per gesprek altijd per 3 minuten. Hiermee bent u gegarandeerd van kwaliteit voor uw bellende klanten. Wij raffelen de gesprekken met uw klanten nooit af.
Daarnaast maken wij een gratis telefoonscript voor de telefoonaanname van uw bedrijf. Er zijn ook veel telefoondiensten die hiervoor nog kosten rekenen.
Tip 3 - Lees de voorwaarden
Zoek altijd naar de voorwaarden van telefoondiensten. Zo is het voor u fijn om te weten of er een opzegtermijn is of wellicht het kosteloos veranderen van het type abonnement. Bij Bofa geloven wij heilig in een flexibele samenwerking. Zo kunt u kosteloos uw abonnement op- & afschalen én kunt u uw abonnement dagelijks opzeggen.
Tip 4 - Start met testen
Na het uitwerken van alle voor- en nadelen per telefoondienst is het ook gewoon een kwestie van testen. Omdat wij u graag de kans geven om onze dienst uit te testen bieden wij de mogelijkheid om twee weken gratis en geheel vrijblijvend te starten met onze dienstverlening. Na deze proefperiode zit u nergens aan vast en doen wij u een vrijblijvend voorstel hoe wij u ook na deze periode kunnen ondersteunen.
![content-foto Bofa Telefoondienst voor bedrijven](https://www.bofatelefoondienst.nl/sitedata/wp-content/uploads/bb-plugin/cache/content-foto-circle-0d0b6e9b33711e73dbce7b23b3dc777d-0tbcqwpnel6m.jpg)